مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است

مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است

سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی با بیان این که واقفین حیات این مجموعه را تامین می کنند، گفت: مردمی بودن بزرگترین سرمایه اجتماعی آستان قدس رضوی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهدی رضوی کیا سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی دوشنبه شب(28 بهمن ماه) در آیین نخستین سالگرد تأسیس سامانه پاسخگویی ملی ۱۳۸ در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: هر سازمانی برای بقای خودش به سرمایه نیاز دارد، خصوصاً ابر سازمان ها که می خواهند ادامه حیات داشته باشند.


وی افزود: بهترین سرمایه آستان قدس رضوی اجتماعی است، این مجموعه به کسی وابسته نیست و از دولت پول و بودجه ای دریافت نمی کند، تمام دخل و خرج این مجموعه توسط مردم تهیه می شود.


رضوی کیا خاطرنشان کرد: در زمان تولیت فقید و تولیت های گذشته و فعلی بنا شد سازمان به صورت شفاف و لحظه ای خودش را در معرض پاسخگویی قرار دهد. بر همین اساس برنامه‌ریزی  و تلفن ۱۳۸ انتخاب شد و همه مردم از سراسر کشور بدون پیش شماره می توانند با آن تماس بگیرند و انتقادات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.


وی یادآور شد: برای راه اندازی این مجموعه نیاز به جذب نیروی انسانی و بودجه بود و البته این موضوع به دلیل آن که آستان قدس دارای موقوفات است، امکان‌پذیر نبود. گزینه مقابل ما نیروهای افتخاری بودند که از این نیروها استفاده کردیم.


سرپرست مرکز رسانه و ارتباطات آستان قدس رضوی همچنین گفت: روزهای اول کار بسیار دشوار بود، چون اطلاعات افراد تکمیل نبود و در معرض انتقادات تند قرار نگرفته بودند، کم کم آموزش دیدند و با متانت و آرامش پاسخگوی تلفن های مردمی بودند.




نظرات کاربران