تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات

تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در انتخابات

یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه امید بسته‌اند، افزود: ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناکام و مأیوس کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در درس خارج فقه بر حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.


این مرجع تقلید تصریح کرد: گرچه مردم بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند؛ اما با این وجود باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کرد.
وی گفت: ما گرفتاری‌های مردم را می‌دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم در انتخابات دوم اسفندماه امید بسته‌اند، افزود: ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناکام و مأیوس کنیم زیرا چنانچه استقبال کم باشد، دشمنان برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می‌شوند.
آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: دشمنان سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما این تحریم‌ها اثر نکرد.
وی با بیان اینکه با دلایل عقلی در میابیم که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم، افزود: باید ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی، نظامی پایدار و با صلابت است.




نظرات کاربران