شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد

شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» منتشر شد

شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم» از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در شماره ۱۴۰ نشریه «زمزم»، اهمیت مطالعه در میان نوجوانان و تأثیری را که بر زندگی آنان دارد در سرمقاله می‌خوانیم.


مقاله «روزهایی که به پیروزی انجامید» همراه با مقدمه‌ای کامل در خصوص تلاش و وحدت مردم ایران در مبارزه علیه استکبار، به معرفی دهه فجر برای نوجوانان اختصاص دارد.


داستان «میهمان ناخوانده»، یکی از نزدیکان امام خمینی(ره) با تعریف خاطره‌ای از ایشان، نحوه برخورد محبت آمیز امام را با حیوانات به ما نشان می‌دهد.


در این شماره از زمزم، بنا به روال همیشگی در خصوص پرداختن به مهارت‌های زندگی، نکاتی کاربردی در ارتباط با مهارت دستیابی به تمرکز و اهمیت آن در پیشبرد اهداف آموزشی دانش‌آموزان پرداخته است.


در مقاله تصویری «آداب معاشرت» با اشاره به تفاوت فرهنگ‌ها با مقدمه‌ای خواندنی و تصاویری جذاب به این تفاوت‌ها می‌پردازیم.


زمزم در خصوص معرفی آنچه از منظر این کتاب آسمانی مهم است، در خلال آیاتی از قرآن کریم به آب، این مایه حیاتی پرداخته است. قصه‌ای از مثنوی مولوی با نام «پند گنجشک»، همراه با پیامی آموزنده به معرفی فرهنگ و ادب غنی ایران اختصاص دارد.


مطلب «سخنی با خدا» رازو نیازی زیباست با خداوند از زبان چند کودک و نوجوان، مقاله «چگونه پیروز شویم؟» با اشاره به آیه یازده از سوره رعد قرآن کریم، به این واقعیت می‌پردازد که چگونه یک جامعه با عزم و اراده می‌تواند سرنوشت خویش را تغییر دهد. داستان خواندنی «عکس تاریخی» خواننده را با برشی از تاریخ انقلاب اسلامی آشنا می‌کند.


رسالت آگاهی‌بخشی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی و معرفی اهل بیت(ع) در تولید نشریات بین‌المللی مورد تأکید بوده و بر همین اساس زمزم ماهنامه‌ای است اجتماعی، فرهنگی و آموزشی با قدمت بیش از ۳۰ سال با محتوایی مربوط به امور نوجوانان که با هدف طرح ابعاد گوناگون مسائل و موضوعات مربوط به نوجوانان، بر اساس آموزش الگوهای اسلامی زندگی مدرن و با نگاهی جهانی است.


گفتنی است؛ نسخه الکترونیک نشریات به همراه فایل Word آن بر روی سایت www.itfjournals.com در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.


| شناسه مطلب: 99329




تازه های نشر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران