تهران؛ هفدهمین ایستگاه مصاحبه پزشکان متقاضی حج ۹۹

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹ در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، جمال‌الدین الوانی، رئیس این مرکز از برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹ در روز سه شنبه (ششم اسفندماه)،در تهران خبر داد.
وی اظهار کرد: تهران، هفدهمین استانی بود که مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری مصاحبه از پزشکانی کرد که در سامانه این مرکز ثبت نام کرده‌ بودند.
سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در تهران ۱۱۰ پزشک داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ مورد معاینه قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ نفر زن و ۷۰ نفر مرد بودند.
وی سپس با تأکید بر ادامه روند انجام مصاحبه از پزشکان متقاضی حج ۹۹ افزود: علاوه بر تهران، در روز‌های اخیر پزشکان متقاضی در استان‌های البرز، قزوین، زنجان و سمنان نیز در تهران مصاحبه شدند.
الوانی با بیان اینکه تاکنون پزشکان متقاضی حج در ۲۱ استان کشور در آزمون مصاحبه حضوری شرکت کرده‌اند، گفت: پس از انجام مصاحبه در استان‌های باقی مانده، پزشکان حائز امتیازات بیشتر انتخاب و معرفی می‌شوند.
سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تاکنون ۳۸۵ پزشک در ۲۱ استان کشور مصاحبه شدند.


گفتنی است مرحله آزمون و مصاحبه حضوری پزشکان متقاضی حج ۹۹ به منظور انتخاب پزشکان عمومی، متخصص داخلی و طب اورژانس صورت می گیرد که به عنوان پزشکان مجموعه در ایام حج تمتع در کشور عربستان به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه می کنند.




نظرات کاربران