دیدار مدیر رادیو زیارت با نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت

مدیر رادیو زیارت دردیدار با حجت الاسلام والمسلمین نواب اعلام کرد: این رادیو برای همکاری و ارتباط بیش از پیش با مجموعه حج و زیارت درعرصه های مختلف بویژه برنامه سازی آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای هادی افشار صفوی مدیر رادیو زیارت امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از برنامه های این رادیو در حوزه های مختلف ارائه کرد.


آقای افشار با اشاره به فعالیت های رادیو زیارت در حوزه حج و زیارت، اربعین و مناسبت های مذهبی تاکید کرد: این رادیو آمادگی دارد تا با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بیش از پیش درعرصه های مختلف بویژه برنامه سازی همکاری و ظرفیت و فرصت ارتباط با زائران را هرچه بیشتر فراهم کند.


در ادامه این دیدار، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت از ظرفیت زیارت بعنوان ظرفیتی بسیار ارزشمند و بزرگ یاد کرد که باید از آن برای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی زائران به خوبی استفاده شود.  


حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه رادیو زیارت در حوزه حج و زیارت می تواند به زائران خدمات خوبی ارائه دهد، گفت: این رادیو فرصت فوق العاده ای را برای علاقمندان و خدمتگزاران به زائر و زیارت فراهم کرده است واز این فرصت می توان برای بهینه شدن برنامه ها و فعالیت ها درحوزه زیارت برای مردم شایسته ایران بهره برد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که درموسم حج، سفرهای زیارتی عمره وعتبات عالیات و مناسبت هایی مانند اربعین زائران می توانند از برنامه های این رادیو بهره مند شوند، گفت: ارائه برنامه های آموزشی، گسترش فرهنگ زیارت، برجسته‌سازی معارف اهل بیت(ع)، برنامه سازی درحوزه حج و زیارت و پاسخ به سوالات می تواند از جمله زمینه های همکاری میان بعثه مقام معظم رهبری و رادیو زیارت باشد.


برپایه این گزارش، در پایان این دیدار آقای افشار به تشریح جزئیات برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رادیو زیارت پرداخت و تصریح کرد: در تلاش هستیم که برآیند این رادیو را افزایش دهیم و با توجه به شرایطی که داریم، تولیدات خود را درعرصه های مختلف گسترش داده و در فضای مجازی حضور فعال تری داشته باشیم.




نظرات کاربران