برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است

برنامه‌های حج ۹۹ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پایه‌گذاری شده است

مسئول دفتربعثه مقام معظم رهبری درکرمان گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که باید مسائل را به‌صورت پویا و فعال حرکت دهیم، امسال نیز بعثه مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را بر همین اساس پایه‌گذاری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام حسین سازندگی مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان امروز چهارشنبه (۷ اسفندماه) درنشست خبری با خبرنگاران گفت: فعالیت بعثه در ایام حج بیشتر مسائل فرهنگی است که به دو بخش قبل از موسم حج و در حین حج تقسیم می‌شود.


وی افزود: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که باید مسائل را به‌صورت پویا و فعال حرکت دهیم، امسال نیز بعثه مقام معظم رهبری برنامه‌های خود را بر همین اساس پایه‌گذاری کرده است.


حجت‌الاسلام سازندگی اظهار داشت: اولین برنامه که برای حج تمتع پیش رو انجام شده، مصاحبه روحانیان حج است و تاکنون مصاحبه‌ها وامتحانات روحانیان حج به‌صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می‌شد اما امسال به‌صورت حضوری انجام شد.


وی تصریح کرد: برای هر کاروان‌ اعزامی از طرف حج و زیارت، یک روحانی برای تبلیعات کاروان و مسائل فرهنگی اختصاص می یابد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درکرمان اظهار کرد: با توجه به تعداد زائرانی که در کاروان‌ها ثبت‌نام‌ می‌کنند اگر تعداد بانوان کاروان بیشتر باشد برای هر کاروان، یک معینه (بانوان طلبه‌ای که در امتحانات بعثه رهبری شرکت کرده و قبول می‌شوند) در نظر گرفته می‌شود.


وی بیان کرد: برای زائران مدینه قبل، ۱0 جلسه و مدینه بعد، ۱2 جلسه آموزشی در کشور برگزار می‌شود و استان کرمان بر اساس اینکه دو سال گذشته مدینه بعد بوده امسال مدینه قبل است و به همین دلیل باید ۱0 جلسه آموزشی برگزار شود.


حجت‌الاسلام سازندگی تأکید کرد: کلاس‌های آموزشی درعربستان نیز برگزار و مناسک حج در مکه به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود.


| شناسه مطلب: 99350




کرمان حج 99



نظرات کاربران