یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از دارندگان فیش ثبت‌نام در قالب ۹ کاروان از این استان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک، مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از دارندگان فیش ثبت‌نام در قالب ۹ کاروان از این استان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.


«وحید اسکندری» افزود: زائران حج تمتع استان مرکزی در قالب پنج کاروان از اراک، ۲ کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین یک کاروان به صورت مشترک از محلات و دلیجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


وی، کمترین قیمت حج امسال را ۳۲۰ میلیون ریال و بیشترین قیمت را ۴۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۵۰ میلیون ریال از مجموع این قیمت در ازای سود ودیعه اولیه و هدیه سازمان حج و زیارت کسر می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام اولیه حجاج استان مرکزی در سامانه از روز جمعه نهم اسفندماه جاری آغاز شده و بعد از این مرحله حجاج باید ثبت نام خود را قطعی کنند.


اسکندری اظهار داشت: افرادی که دارای قبض حج تمتع تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۸۶ هستند، اولویت اصلی اعزام در سال جاری هستند و در صورتی که این افراد اقدام به ثبت نام نکنند، دارندگان فیش‌های نیمه نخست اردیبهشت ماه همان سال می‌توانند برای اعزام ثبت نام کنند.


وی بیان کرد: ودیعه حجاج برای ثبت نام قطعی در دو مرحله قبل و بعد از عید نوروز دریافت می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: کلاس های آموزشی برای حجاج حج تمتع این استان برنامه ریزی شده که زائران مدینه قبل ۱۰ جلسه کلاس و حجاج مدینه بعد ۱۲ جلسه کلاس خواهند داشت.


اسکندری ادامه داد: اولین کاروان حج تمتع استان مرکزی هفتم ذی القعده اعزام می‌شود و این سفر معنوی از ۲۸ تا ۳۵ روز طول می کشد.


گفتنی است سال گذشته هزار و ۴۵۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 99366




حج تمتع حج 99



مطالب مرتبط

نظرات کاربران