اعتماد مردم سرمایه اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه باید سرمایه اصلی حسن اعتماد مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات حفظ شود، گفت: مردم در هر جایی حسن اعتماد داشته باشند، به لازمه آن حسن ایثار نیز دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله «سید علیرضا عبادی» روز شنبه (10 اسفند ماه) در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار کرد: باید همه ما قدردان وجود با ایمان مردم خراسان جنوبی و کمک های آنان به بازسازی عتبات عالیات باشیم.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رمز اقدامات خیرخواهانه مردم خراسان جنوبی در ریشه های ایمانی است که در طول تاریخ داشته اند، گفت: با وجود هجوم استکبار بر همه جوامع اسلامی و کل کشور اما مردم این منطقه باز هم در پناه حب اهل بیت علیه السلام کمک های خود را ارسال می کنند و در زوایای دیگر زندگی مردم نیز جلوه آن را در حضور در انتخابات و ۲۲ بهمن و تشییع و مراسمات سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.


آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مدیریت مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در حسن اعتماد مردم نقش به سزایی دارد، افزود: مردم در هر کجا که حسن اعتماد داشته باشند، به لازمه آن حسن ایثار نیز دارند؛ اگر کارها و اقدامات شما مشکوک می بود، یقین بدانید که کمک‌های مردمی افت می کرد اما اینکه شاهد رشد و توسعه هستید نشان دهنده حسن کار شما است.


وی توصیه کرد: در یک طرح کارشناسی شده ارائه گزارشات و اطلاعات خود را تنها به بعضی از مسئولین محدود نکنید و قانع نباشید لذا به کیفیتی دیگر از رسانه ملی و رسانه های مکتوب و فضای مجازی و دیگر تریبون ها نیز به مردم گزارش دهید و این شفافیت کار خود را که مورد اعتماد مردم است گسترش دهید.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شاید در آینده کسانی پیدا شوند که اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات را خدشه دار کنند، تاکید کرد: بنابراین می طلبد تا شما امروز تمامی پیش بینی های لازم را داشته باشید تا به این اقدامات آسیب نرسد.


آیت الله عبادی با اشاره به اینکه به خاطر بعضی ندانم کاری‌ها و درصدی نیز به خاطر تحریم ها، سخن از مشکلاتی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که گاهی از قول بعضی از مسئولین که به خراسان جنوبی آمده اند گفته شده که مردم خراسان جنوبی نسبت به افراد متوسط یا بالاتر دیگر استان ها، جزء طبقه ضعیف جامعه هستند، لذا اگر مشکل تحریم یا ندانم کاری و مسائل اقتصادی باشد ابتدا باید بر روی این مردم تأثیر بگذارد اما مشاهده می کنید که مردم این استان با وجود همه ی مشکلات همچنان برای دفاع از آرمانهای انقلاب ایستادگی می کنند.


وی بیان کرد: مردم فقیر در دیگر استان ها وضعیت زندگی بهتری نسبت به مردم متوسط خراسان جنوبی قرار دارند لذا معلوم می شود که مردم این استان به جای غنای مال و ثروت از غنای نفسانی برخوردار هستند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ثروت و مال غنا نمی آورد، گفت: بسیاری از دزدی ها، اختلاس ها و خیانت ها را همان ثروتمندها انجام می دهند در حالی که اگر بی نیاز هستند چرا دست به اختلاس و خیانت می زنند بنابراین معلوم می شود که آن ها مشکل درونی دارند.


آیت الله عبادی با بیان اینکه ایمان، انسان را بی نیاز و غنای نفسانی ایجاد می کند، گفت: استان خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان ها، ۵ برابر به صورت سرانه، کمک اضافی می دهند و این در حالی است که استان های دیگر در بخشی از امور، خراسان جنوبی را محور قرار می دهند و این نشانده ی شایستگی مردم و هم نشانه ی شایستگی شما (مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات) است که در درون و برون خوب کار کرده اید، لذا حسن اعتماد مردم به عنوان سرمایه ای اصلی باید حفظ شود.


وی با اشاره به اینکه امیدواریم روزی فرا رسد که همه ی جهان بشریت در سایه ی الطاف اهل بیت(ع) قرار گیرند و حکومت حق و عدالت حاکم شود تا بشر  از این وحشی گری مدرن نجات یابند، افزود: اربعین و باقی توسلات، ادعیه و عاشورا همه مقدمه ای برای فرج حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران