نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد

نام نویسی عمره مفرده طلاب خراسان تا یکم بهمن تمدید شد

نام نویسی اینترنتی عمره مفرده ویژه طلاب و روحانیان برادر حوزه علمیه خراسان در سال ۸۹ از 19 دی آغاز شده و تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از  رسا، حجت الاسلام قاسمی سالخورده، مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از ثبت نام این سفر معنوی از 19 دی ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این حوزه خبر داد و گفت: دارا بودن حداقل اتمام پایه سوم و اشتغال در پایه چهارم، داشتن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، عدم استفاده از سهمیه عمره مفرده این مرکز در سال های گذشته و داشتن گذرنامه معتبر تا پایان سال 1390 از شرایط این دوره از ثبت نام عمره مفرده طلاب و روحانیون به شمار می‌رود.

وی اولویت این دوره را با مدیران و اساتید، پژوهشگران، ممتازین، حافظان قرآن کریم، ایثارگران، نومزدوجین و طلاب طرح هجرت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سالخورده یادآور شد: یکی از شرایط دوره گذشته اتمام پایه ششم بود در حالی که در این دوره از اتمام پایه سوم نیز ثبت نام به عمل می آید.

وی حداقل هزینه این سفر را 900 هزار تومان تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان می بایست به نشانی hozehkh.com مراجعه و با ارائه شماره کاربری و رمز عبور ثبت نام کنند.

مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان افزود: ثبت نام کنندگان در قرعه کشی شرکت داده و نتایج نهایی بهمن ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان اعلام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 9940







نظرات کاربران