مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم

مسجدالحرام و مسعا در این روزها +فیلم

با وجود شیوع کرونا در نقاط مختلف جهان، عمره‌گزاران تحت تدابیر بهداشتی شدید در مسجدالحرام در حال انجام مناسک عمره مفرده هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در حال حاضر با انتشار ویروس کرونا در بسیاری از کشورها و از جمله عربستان، مسجدالحرام و اماکن مرتبط با آن با کاهش چشمگیر عمره‌گزاران روبرو است. 


بنابراین گزارش، همه ساله با آغاز ماه رجب بر تعداد عمره‌گزاران افزوده می شد، اما امسال هم عربستان ورود زائران را محدود کرده و هم بنابر رعایت مسائل بهداشتی میزان رفت و آمدها بسیار محدود شده است.


پیش بینی می شود این بیماری در ماههای آینده و با گرمی هوا از بین رود و مانعی برای انجام حج تمتع ایجاد نخواهد کرد.
ویروس کرونا نخستین‌بار در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و تاکنون بیش از ۶۰ کشور را درگیر کرده است. بر اساس آمارها تاکنون حدود ۸۹ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و بیش از ۳ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.


 



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران