آیت الله بوشهری:طلاب از همان روزهای اول در کنار بیماران حاضر شدند

​​​​​​​رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری بابیان این‌که بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور نیازمند یاری‌رساندن مردم هستند، گفت: طلاب عزیز از همان روزهای اول در کنار بیماران حاضر شدند و به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله حسینی بوشهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: یکی از مسائلی که مردم ما امروز درگیر آن شده‌اند بحث بیماری کرونا است، در واقع بلایی است که امروز تقریباً کل جهان را با خود درگیر کرده است.


وی ادامه داد: نیاز به همکاری همدلی و همراهی همه مردم در شرایط موجود احساس می‌شود و اگر احیاناً کار را به عده‌ای خاصی موکول کنیم و ما انتظار داشته باشیم که این عده‌ای خاص دست‌به‌کار بشوند و با این بیماری مقابله کنند، قطعاً امکان‌پذیر نیست.


آیت‌الله حسینی بوشهری ضرورت حمایت و یاری‌رساندن به بیماران را یادآور شد و ابراز داشت: با عنایت به مدد الهی و توسل به اهل‌بیت (ع) مردم و شهروندان در شهرهای مختلف باید اقدامات بشردوستانه و نوع‌دوستانه را از همدیگر دریغ نکنند.


وی به حضور طلاب در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمانی اشاره کرد و گفت: در روزهایی که این اتفاق رخ‌داده در قم، تهران و سایر شهرها شاهد حضور پررنگ طلاب در یاری‌رساندن به بیماران هستیم.


رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری ابراز داشت: طلاب عزیز حضور جدی و فعالی دارند و مردم نیز با حمایت‌ها و ابراز محبت‌هایی که می‌کنند به کمک پزشکان و پرستاران شتافته‌اند.


وی بیان داشت: همان‌طوری که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده "در نیکوکاری و پرهیزکاری یکدیگر را یاری کنید" امروز نیز بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور نیازمند یاری‌رساندن ما هستند.


رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: هرکسی به سهم خودش و با امکاناتی که دارد باید وارد میدان شود و در این عرصه به کمک بیماران بشتابد.


وی تأکید کرد: این بیماری و بلا نیز قطعاً در کشور ریشه‌کن خواهد شد و در این میان مردم باید بهداشت فردی و عمومی خودشان را رعایت کنند.


عضو خبرگان رهبری افزود: همدلی همراهی و باهم بودن و به کمک هم دیگر شتافتن می‌تواند در این مقطع کنونی راهگشا باشد.


امام جمعه قم خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی که شرایط ما بهتر از این نبود، آن زمان نیز شاهد این بودیم که همدلی و همراهی مردم باعث شد که پیروزی نصیب کشورمان شود و قطعاً در مسیر مبارزه با این بیماری نیز این‌گونه خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران