مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت

مرحوم مقدسیان همواره با نشاط با زائران سخن می‌گفت

سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مقدسیان اظهار کرد: ایشان همواره با نشاط و لبانی خندان  با زائران و ضیوف الرحمان سخن می‌گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی رحلت عالم پرتلاش و مبلغ معارف اسلامی ابن الشهید و جانباز دفاع مقدس مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌ شیخ‌ عبدالحمید مقدسیان (رحمتالله علیه) را تسلیت گفت.


در بخشی از این پیام آمده است: رحلت عالم پرتلاش و مبلغ معارف اسلامی ابن الشهید و جانباز دفاع مقدس مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌ شیخ‌ عبدالحمید مقدسیان(رحمتاللهعلیه) موجب تأسف و تأثر گردید.  والد ماجد ایشان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شهید حاج شیخ محمّد مقدسیان از مبارزان فدائیان اسلام و رهرو راه امام راحل عظیم‌الشأن بود. مرحوم مقدسیان با تبیین معارف دینی به عنوان خطیب توانمند، متواضع و فروتن عمرخویش را برای نشر و ترویج آموزه‌های دینی در داخل و خارج کشور صرف نمود و با بیانی شیوا و روحیه مسئولیت‌پذیر در خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف ساعی و پرتلاش بود.


حجت الاسلام والمسلمین نواب در این پیام تصریح کرده است: ایشان با دلسوزی تمام در سنگر روحانی کاروانهای حج و عمره وعتبات عالیات نیز تا توان داشت خادم بود و همواره با نشاط و لبانی خندان  با زائران و ضیوف الرحمان سخن می‌گفت. اینجانب رحلت حُزن انگیز این عالم بزرگوار را به جامعه روحانیت، وعاظ و مردم متعهد تهران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات و برای بازماندگان مکرم نیز صبر و اجر از درگاه باریتعالی طلب می‌نمایم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران