آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو

آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو

شبکه رادیویی قرآن با توجه به شیوع کروناویروس و تعطیلی مدارس اقدام به تولید و پخش برنامه‌ای تحت عنوان «ساعت قرآن» جهت آموزش دروس قرآن و معارف مدارس کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از رادیو قرآن، با توجه به شیوع کروناویروس و تعطیلی مدارس، گروه آموزش شبکه ی رادیویی قرآن با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کلاسی‌های درس مربوط به دروس قرآن، پیام آسمانی و دین و زندگی کرده است.


دانش آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم می‌توانند این دروس را به شرح ذیل از رادیو قرآن بشنوند:


روزهای شنبه، پایه هشتم (قرآن - پیام آسمانی


روزهای یکشنبه پایه هشتم(قرآن - پیام آسمانی)


روزهای دوشنبه، پایه نهم(قرآن، پیام آسمانی)


روزهای سه شنبه، پایه دهم(دین و زندگی)


روزهای چهارشنبه، پایه یازدهم (دین و زندگی)


روزهای پنجشنبه، پایه یازدهم(دین و زندگی)


چنانچه دانش آموزی از شنیدن این دروس جا ماند می‌تواند به سایت رادیو قرآن، قسمت برنامه‌ها، برنامه «ساعت قرآن» مراجعه کند و از برنامه مربوط به پایه خود استفاده کند.


این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی سمیه خراج و فاطمه گنجی و محمد محمودی از شنبه (۱۷ اسفند ماه) به روی آنتن می‌رود.




نظرات کاربران