رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود

رادیو اعتکاف راه اندازی می‌شود

معاون صدای رسانه ملی از راه اندازی رادیو اعتکاف در ایام البیض ماه شریف رجب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و تعطیلی اجتماعات و مراسم از جمله مراسم معنوی اعتکاف به‌علت بیماری کرونا، امسال مراسم اعتکاف در منازل به همراه رادیو برگزار می شود تا مؤمنین فرصت ایام البیض را برای نیایش و ارتباط با خدا از دست ندهند.


معاون صدا تصریح کرد: این رادیو مانند دیگر رادیوهای مناسبتی از طریق فرستنده‌ها در سراسر کشور بر روی طول موج اف ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز پخش خواهد شد.


برنامه‌های این رادیو از اذان مغرب روز شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ شروع و تا پایان روز سه‌شنبه بیستم اسفند سال جاری، همزمان با ایام البیض(روزهای ۱۵،۱۴،۱۳ ماه رجب المرجب) ادامه خواهد داشت.


شاه آبادی یادآور شد با توجه به عدم برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد کشور شنوندگان بسیاری از سراسر کشور خواستار تدارک برنامه‌های مناسب از طریق رادیو شده بودند.


پخش برنامه‌های زنده و تولیدی


وی اظهار کرد: برنامه‌های رادیو اعتکاف در بخش‌های ۴ ساعته ارائه خواهد شد که در هر نوبت سخنرانی‌های متناسب با این ایام و ماه رجب بصورت زنده و تولیدی پخش می‌شود. همچنین بخش‌هایی از آن به پخش تلاوت ترتیل و تحقیق کوتاه اختصاص خواهد یافت.


شاه آبادی در ادامه گفت: پخش ادعیه و مناجات به‌ویژه دعاهای وارد شده در این ایام ، از بخش‌های مهم این رادیو است.


پخش زنده اعمال ام داوود از یکی از اماکن مذهبی نیز در این رادیو پیش‌بینی شده است.


معاون صدای جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی و تولید و پخش این رادیو، فضای مناسب معنوی و مناجات برای آحاد مردم دیندار و علاقه‌مند کشور فراهم آید.




نظرات کاربران