تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی

تعلیق خدمات کنسولی در عراق و درخواست برای عدم سفر به اماکن و شهرهای زیارتی

وزارت خارجه عراق از تعلیق خدمات کنسولی با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد. همزمان دولت عراق در بیانیه‌ای از مردم خواست از سفر به شهرها و عتبات مقدس کشور خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۲۱ مارس جاری فعالیت کنسول این وزارت خانه به حالت تعلیق درآمده و تمامی خدمات آن متوقف شدند.


در این بیانیه آمده است، این اقدام در راستای عمل به دستورالعمل‌های کمیته ویژه مقابله با ویروس کرونا در عراق در پیش گرفته شد.


همچنین دستگاه امنیت ملی عراق نیز بر لزوم همکاری با مراکز پزشکی و پایبندی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس در کشور تاکید کرد.


دفتر اطلاع‌رسانی پارلمان عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره اخبار منتشر شده از ابتلای ۱۰ نماینده این کشور به کرونا تاکید کرد که این خبرها بی‌اساس هستند.


در این بیانیه آمده است، برخی رسانه‌های داخلی و بین‌المللی روز دوشنبه خبر ابتلای ۱۰ تن از نمایندگان پارلمان به کرونا را منتشر کردند. ما قاطعانه این خبرها را رد می‌کنیم و از همه می‌خواهیم در انتقال خبرها از منابع رسمی آنها کمال دقت را داشته باشند.


خبرگزاری اسپوتنیک روسیه روز دوشنبه به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرده بود که نتایج بررسی‌های آزمایشگاه مرکزی بغداد ابتلای ۱۰ تن از نمایندگان پارلمان عراق به کرونا را نشان می‌دهند.


دولت عراق از ممنوعیت تمامی تجمع‌ها در سراسر کشور در پی انتشار ویروس کرونا خبر داد و از همه خواست از سفر به شهرها و عتبات مقدس کشور خودداری کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران