پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت درپی درگذشت حجت الاسلام ترابی

سرپرست حجاج ایرانی با صدورپیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اکبر ترابی از ایشان بعنوان عالمی خادم و خادمی عالم و مجتهدی پر تلاش یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی رحلت روحانی خادم و عالم و مجتهد پر تلاش مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج شیخ اکبر ترابی را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است:


 


بسمه تعالی


(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ) {سوره البقرة 15}


 


ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ اکبر ترابی طاب ثراه ثلمه سختی بر دوستان و آشنایان این فقید سعید بود.


روان بی قرار رزمنده ای عاشق و عاشقی رزمنده، عالمی خادم و خادمی عالم، مجتهدی پر تلاش و سنگربانی متواضع به نزد خدای رحمان و رحیم رجوع کرد و آرام گرفت.


او که در هر سنگری وارد خدمت می شد علاقمندان فراوانی به گرد او جمع می شدند. در حوزه سرباز جان بر کفی برای مولای خود بود و در جامعه متعهدی مسئولیت بر دوش، فیض علمی او مرزها را در نوردیده بود و طلاب و فضلای بسیاری در جامعة المصطفی از شمع وجود او بهرمند بودند، چه بسیار ضیوف الرحمانی که با لبیک این پروانه حریم آل الله لب به لبیک گشودند و همراه او به طواف خانه محبوب پرداختند و روحانیون گرانقدری که با آزموده های او پای در این حریم گذاردند. گامهای استوار او از حرم امام عارفان علیه السلام تا آستانه قتلگاه امام شهیدان علیه السلام کلاس های درسی بود برای خود و همراهان،  این قلب عاشق بیش از این تاب نیاورده و در اواسط ماه رجب امیرالمومنین علیه السلام از همراهی باز ایستاد.


اینجانب این ضایعه را به محبوب دلها امام منتظر عج و حوزه‌های علمیه، جامعة المصطفی و طلاب و فضلای شهرضائی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته علو درجات ایشان و صبر اجر برای اهلبیت محترمشان از درگاه رب کریم خواستارم.




نظرات کاربران