آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد

آستان مقدس حسینی حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی کربلا را محکوم کرد

آستان مقدس حسینی، بمباران فرودگاه بین‌المللی در حال احداث کربلا از سوی نظامیان آمریکایی را محکوم و اعلام کرد که این تجاوز آشکار هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در بیانیه آستان حسینی آمده است: فرودگاه بین‌المللی در حال احداث کربلا بامداد جمعه هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفت که این حمله منجر به شهادت یکی از کارگران این فرودگاه و زخمی‌شدن شماری از آن‌ها شد، این در حالی است که خسارت مادی زیادی نیز به تأسیسات اداری و خدماتی فرودگاه وارد شد.

در این بیانیه آمده است: این فرودگاه یک مکان صرفا غیرنظامی است که آستان حسینی با همکاری چند شرکت عراقی بر ساخت آن نظارت دارد و کادر و پرسنل ساخت این فرودگاه کاملا عراقی و غیرنظامی هستند.

این آستان در ادامه از فعالان رسانه‌های داخلی و خارجی خواست که این جنایت را مستند کنند و در مورد ماهیت غیرنظامی بودن تأسیسات این فرودگاه و حجم خسارت‌های ناشی از این حمله اطلاع‌رسانی کنند.

فرودگاه بین‌المللی در حال احداث کربلا و چندین پایگاه نیروهای حشدالشعبی در استان‌های صلاح‌الدین و الانبار بامداد جمعه از سوی نیروهای آمریکایی هدف قرار گرفتند. این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد که به ۵ پایگاه حزب‌الله عراق وابسته به نیروهای حشدالعشبی را در مناطق مختلف عراق حمله کرده است.




نظرات کاربران