پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی به مدیرآموزش بعثه رهبری

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی درگذشت ابوی     حجت الاسلام محمدعلی اخویان مدیرآموزش بعثه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:


 


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


جناب حجت الاسلام حاج شیخ محمدعلی اخویان


با کمال تأسف باخبر شدیم پدرمهربان و مومنتان، دارفانی را وداع گفت. ضایعه درگذشت آن عبد صالح و متقی را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده غفران و رحمت الهی  برای آن مرحوم و سلامتی و حسن عاقبت برای جنابعالی و خانواده محترمتان از پروردگار متعال خواهانم. خداوند روح پاک آن مرحوم را با مولایمان حضرت علی (علیه السلام) محشور نماید.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت




نظرات کاربران