محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد

محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه می‌یابد

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محتوای قرآنی به منظور رونق کسب و کار موسسات به‌زودی در فضای مجازی توسعه می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، به نقل از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام علی ملانوری امروز با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های اداره کل ارتباطات و هماهنگی این معاونت در سال ۹۸ افزود: توافق نامه مشترکی که در سال ۹۸ تدوین شده همکاری میان معاونت قرآن و عترت و دانشگاه فرهنگیان کشور را بیش از پیش تقویت کرد و امیدواریم این روند در سال آینده تداوم بیشتری داشته باشد.


وی به برگزاری نشست های مشترک با موزه ملی قرآن کریم و سازمان دارالقرآن بسیج کشور با هدف ایجاد تعامل و همکاری مشترک اشاره کرد و بر لزوم تداوم فعالیت و همکاری با سایر سازمان ها در سال جدید تاکید کرد.


ملانوری افزود: شناسایی خیرین قرآنی در استانهای سراسر کشور و انعقاد تفاهم مصوبات سفرهای استانی عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از ۱۰ استان از دیگر فعالیت های این اداره کل است .


به گفته این مقام مسئول تاسیس شورای سیاستگذاری و هم افزایی برگزاری نخستین اجلاس ملی خیرین قرآن و عترت کشور و برگزاری دوره آموزشی- توجیهی مبین ۲ به مدت سه روز ویژه کارشناسان و روسای گروه های قرآن و عترت ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها در منطقه آزاد قشم از برنام های سال ۹۸ بود.


جشنواره قرآنی چلچراغ، همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم، راه اندازی باشگاه همراهان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و راه اندازی سامانه الکترونیکی مدیریت فرآیندهای نمایشگاه قرآن از دیگر اقدامات این اداره کل است.


ملانوری اضافه کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، شناسایی و نشان دادن ظرفیت های بالقوه فعالان قرآن و عترت است تا بیش از پیش بتوانیم با تعامل و انسجام هرچه بهتر در جهت خدمت و رشد و اعتلای قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت گام های موثری برداریم.


| شناسه مطلب: 99521




فضای مجازی قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران