برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟ برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟

برای رفع بلا چه دعاهایی بخوانیم؟

استاد حوزه علمیه قم با بیان توصیه های معنوی خطاب به آحاد ملت، بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با بیان این که دعا و رعایت توصیه های بهداشتی دو روی سکه مبارزه با کرونا است، اظهار داشت: ما در شدائد و سختی ها مأمور به تضرع هستیم و نباید از توسل و قرائت با توجه به ادعیه خاص غفلت کنیم.


وی توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب را در این راستا لازم دانست و گفت: به ویژه دعای هفتم و دعای بیست و سوم و دعای پنجاه و چهارم صحیفه سجادیه در این ایام توصیه می‌شود، همچنین سه مرتبه نزدیک به ظهر و سه مرتبه نزدیک به غروب دعای «اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ» آثار شگرفی از خود برجای می گذارد.


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ما در این دعا عرضه می داریم: خدایا مرا در زره محکم خود قرار ده همان زرهی که هر کس را بخواهی در آن قرار می دهی؛ آنگونه که در روایت است امام صادق(ع) فرمود: این دعا از آن دعاهایی است که در خزائن غیب الهی محفوظ است.


وی خواندن نماز جعفر طیار و دعا و مناجات را لازم دانست و گفت: توجه به قرنطینه خانگی و توصیه های بهداشتی و دستورالعمل ها حائز اهمیت است، اما باید امید به خدا داشته باشیم و به شایعات و اخبار غیر مستند و فضای مجازی اعتماد نکنیم.


آیت الله کعبی تصریح کرد: این گرفتاری و بلا به برکت ادعیه زاکیه صالحان و توجه امام زمان(عج) و رعایت دستورات بهداشتی برطرف شده و ان شاءالله در آینده نزدیک با عنایت الهی این ویروس از بین خواهد رفت.


| شناسه مطلب: 99528




معنویت کرونا دعا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران