تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا

تعطیلی همه رستوران‌ها و بازارهای عربستان به دلیل کرونا

دولت عربستان در اقدامی پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، تمام رستوران‌ها و بازارها را تعطیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، عربستان سعودی یکشنبه شب در اقدامی پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا، تمامی بازارها، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و پارک‌ها را تعطیل کرد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، داروخانه‌ها، سوپر مارکت‌ها و ارسال‌کنندگان مواد غذایی از این تصمیم معاف هستند. بنابر اعلام مقامات این کشور تاکنون 118 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. ریاض مدعی است که در این کشور هنوز کسی بر اثر کرونا فوت نکرده است.
عربستان هرگونه پرواز بین‌المللی به شهرهای مقدس را متوقف ساخته و شهر شیعه‌نشین «قطیف» در شرق این کشور را نیز قرنطینه کرده است.
مقامات سعودی با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در کشورشان همه مدارس و دانشگاه‌ها را هم تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرده‌اند. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران