تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی

تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج زیارت بر خود سنجی

حجت الاسلام والمسلمین نواب تاکید کرد: خود سنجی در اصلاح امور شخصی،  خانوادگی، اداری و اجتماعی بسیار مؤثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آخرین جلسه تواصی به حق کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در سال 1398که با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشوردرقالب فضای مجازی برگزارشد، اظهارداشت: ما بنده و شاکر داده های الهی هستیم و با یاری خداوند، رعایت موازین دینی و توصیه های کارشناسان از این آزمون جهانی سربلند خارج خواهیم شد.   


وی با بیان اینکه همه ساله هفته آخراسفند پیام طراوت و نشاط و صله رحم را با خود به همراه دارد، بر لزوم نگاه به سالی که گذشت و برنامه‌ریزی برای سال آینده تاکید کرد.


سرپرست حجاج ایرانی افزود: خداوند سنت آزمون و امتحان را به صورت فردی و درهر لحظه‌ و جمعی با زمان‌های مختلف عملی ساخته است.


حجت الاسلام والمسلمین نواب درادامه با بیان اینکه دراین روزها باید به خود سنجی که دراصلاح امورشخصی، خانوادگی، اداری و اجتماعی بسیارمؤثر است، بیشتر توجه کرد، گفت: حضرت علی(علیه‌السلام) درخطبه 40 نهج البلاغه می‌فرماید: « بندگان خدا، پیش از آنکه ‌اعمال‌ شما را بسنجند و حسابرسی ‌کنند خود بسنجید وحسابرسی‌ کنید».


وی تصریح کرد: حال که یکسال ازعمرمان‌گذشته است، باید بررسی کنیم در این یکسال چه کرده‌ایم؟ چه به دست آورده‌ایم؟ چه داریم؟ و چه از دست داده‌ایم؟


نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت همچنین اهمیت تصمیم‌گیری برای آینده را یادآور شد و اظهار داشت: در زندگی چشم اندازوهدف بسیار تعیین کننده و جهت دهنده است.


وی افزود: معمولاً آیندهِ روشن از آنِ کسانی است که هر امری را خوب مطالعه و خوب انتخاب می‌کنند و بر اساس انتخاب خوبِ خود، خوب مدیریت و اجراء می نمایند و امید است همگان برای سال نو اینگونه عمل کنیم .


سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه تعطیلات هم جزء عمر انسان محسوب می شود، تاکید کرد: فرصت تعطیلات، گرانبهاترین وقت عمر انسان و فارق ازمسئولیت سازمانی است و می‌توان از لحظه‌لحظه آن برای شادابی روح و روان خود، خانواده و عزیزان بهره‌برداری کرد و در جهت رُشد معنوی و روحی آنان اقدام نمود .


نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت درپایان همگان را به استفاده از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام نوروزی بمناسبت آغاز سال جدید  فراخواند و تصریح کرد:  همدلی رمز پیروزی بردشمنان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران