قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا

قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گروه های جهادی سلامت در مبارزه با کرونا

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربیانیه ای از همه ایثارها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، متن بیانیه قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه ایثارها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یُفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ

شیوع ویروس واگیردار کرونا در کشور و ابتلای شماری از هم‌وطنان به این ویروس جدید و جان‌باختن تعدادی از اقشار مختلف مردم  عزیز موجب حزن  و اندوه شده است. در این میان، ایثار و همدلی مؤمنان و همراهی با مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان در مراکز درمانی صحنه‌هایی زیبا و پرافتخار در کشور رقم زده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن قدردانی از همه ایثارها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور نکاتی را یادآور می‌شود:

1- در این موقعیت حساس و خطیر، لازم است به پیروی از رهبری معظم انقلاب دام ظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، همه با دقت و تعهد کافی به  توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان کشور عمل کنیم که از جمله توصیه‌های مهم رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و اجتناب از سفر است.

2- لازم است مسئولان محترم اجرایی مانع تخلف مفسدان اقتصادی و محتکران  شوند و مسئولان محترم قضایی متخلفان را بدون اغماض تحت پیگرد قانونی قرار دهند تا تأمین امکانات پیشگیری و درمان برای مردم به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار با مشکل مواجه نشود.

3- نیروهای دفاعی کشور، با تمام توان به کمک مردم و دولت بشتابند و با ثبت و تحلیل تجربیات مبارزه با این آسیب ویروسی ظرفیت ایمن‌سازی کشور را در مواجهه با بحران‌های مشابه به سطح مطلوب افزایش دهند.

4- جامعه مدرسین حوزه علمیة قم صمیمانه شاکر و قدردان طلاب عزیزی است که با سازماندهی در گروه‌های جهاد سلامت و حضور شبانه‌روزی خود عاشقانه و شجاعانه به میدان مبارزه و کمک به نظام سلامت شتافتند،جان خود و خانواده هایشان را در معرض خطر جدی قرار داده اند  و الگویی شایسته در انجام این حسنه پدید آوردند.

خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همه مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه درمان را خواستاریم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همه بیماران را مسئلت داریم.
پروردگارا ،درگذشتگان را مشمول رحمت و مغفرت بی‌کران خود گردان و به بازماندگان صبر و اجر عطا فرما و هرچه سریع تر این بلای عمومی را از امت اسلامی رفع‌کن.
 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم




نظرات کاربران