قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید

قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید

همزمان با لحظه تحویل سال جدید، مجاوران و زائران حرم‌های مقدس عراق در کربلا، نجف و کاظمین دعای فرج را هم‌خوانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با تحویل سال جدید هرساله بسیاری از ایرانیان با حضور در کربلا و در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سال‌نو را جشن می‌گرفتند.


امسال با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سفرهای زیارتی به عتبات، بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) از راه دور و مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها حال و هوای حرم مطهر را دنبال می‌کنند.


همزمان با تحویل سال ۹۹ که مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، جمعی از ایرانیان ساکن در کربلا و همچنین مردم عراق در لحظه تحویل سال جدید دعای فرج را در بین‌الحرمین و جوار حرم‌های مطهر هم‌خوانی می‌کنند.


همچنین در نجف اشرف و کاظمین قرار است دعای فرج در لحظه تحویل سال جدید دسته جمعی هم‌خوانی شود.


هم‌اکنون جمعی از زائران پیاده‌روی کاظمین در مسیر حرم امامین جوادین (ع) هستند و امشب و فردا صبح را در این حرم مطهر به عزاداری می‌پردازند.


بر اساس برنامه‌های اعتاب مقدسه عراق، پس از قرائت دعای فرج، برای رهایی از کرونا و فرج صاحب الزمان (عج) زائران و‌مجاوران حرم‌های مقدس  نیز دسته‌جمعی دعا می‌کنند.


گفتنی است، تحویل سال جدید ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه صبح به وقت ایران و ساعت ۶ و ۴۹ دقیقه به وقت عراق است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران