امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید

امام رضا (ع) را از راه دور زیارت کنید و جایزه بگیرید

پویش زیارت از راه دور امام رضا (ع) با همت آستان آن حضرت راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن زیارت آن حضرت از راه دور از جوایز ارزشمند و متبرک بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،  درپی توفق زیارت حرم‌های اهل بیت (ع) در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا آستان قدس رضوی در اقدامی زیبا پویش زیارت از راه دور آستان آن امام عزیز با عنوان «به تو از دور سلام» را راه‌اندازی کرده است.


علاقه‌مندان می‌توانند از راه دور به آقا علی بن موسی الرضا علیه‌السلام سلام دهند و آن را به صورت فیلم سلفی ضبط و از طریق فضای مجازی ارسال کنند.


این فیلم‌ها در صفحه‌ای با عنوان پنجره فولاد در پیام‌رسان اینستاگرام به نشانی panjereh_foolad8 منتشر و به برترین فیلم‌ها هدایایی تقدیم می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های خود را از طریق شماره  ۰۹۹۱۶۹۲۱۴۶۹ در پیام رسان‌های واتس‌آپ و بله ارسال کنند، به ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش پنجاه میلیون ریال و ۱۰۰۰ بسته متبرک رضوی اهدا می‌شود.




نظرات کاربران