چند انتصاب جدید در سازمان حج و زیارت

هم زمان با روز پایانی سال 1398، مدیران حج و زیارت استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، زنجان و همچنین سرپرست اداره کل منابع انسانی حج و زیارت تغییر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هم زمان با روزهای پایانی سال 1398، آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت مدیران حج و زیارت استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و زنجان را تغییر داد و همچنین سرپرست جدید اداره کل منابع انسانی از سوی معاون این سازمان معرفی شد.


 


مدیر حج وزیارت استان سیستان و بلوچستان منصوب شد


 


رییس سازمان حج و زیارت طی حکمی علی اکبر غلامپور را به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان سیستان و بلوچستان منصوب و ابراز امیدواری کرد : علی اکبر غلامپور با بهره گیری از ظرفیت های موجود ، نیروهای کارآمد و خدوم و تعامل سازنده با مسئولان استان وارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان سیستان و بلوچستان در راستای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه گام بردارد و در مسیر حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به زائران به منظور تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشد.


پیش از این رضا کیخا در جایگاه مدیریت حج و زیارت سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می کرد.


 


سرپرست حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


 


 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت طی حکمی سید محسن قوامی نژاد را به عنوان سرپرست حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و اعلام کرد: جناب آقای سید محسن قوامی نژاد نظر به سابقه و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست حج و زیارت استان تعیین می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استمداد از ائمه اطهار علیهم السلام و با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظه العالی) و در اجرای سیاستهای دولت محترم و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد و در جهت خدمت هرچه بیشتر و بهتر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه موفق باشید.


پیش از این حسین نیک روش در این جایگاه انجام وظیفه می کرد.


 


مدیر حج وزیارت استان کرمانشاه منصوب شد


 


رییس سازمان حج و زیارت طی حکمی حسین نیک روش را به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان کرمانشاه منصوب و در این حکم ابراز امیدواری کرد: حسین نیک روش با بهره گیری از ظرفیت های موجود ، نیروهای کارآمد و خدوم و تعامل سازنده با مسئولان استان وارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان کرمانشاه در راستای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه گام بردارد و در مسیر حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به زائران به منظور تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشد.


پیش از این حامد دارابی در جایگاه مدیریت حج و زیارت کرمانشاه انجام وظیفه می کرد.


 


مدیر حج وزیارت استان زنجان منصوب شد


 


 رییس سازمان حج و زیارت طی حکمی ابراهیم احدی را به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان زنجان منصوب  و اظهار کرد: ابراهیم احدی با بهره گیری از ظرفیت های موجود ، نیروهای کارآمد و خدوم و تعامل سازنده با مسئولان استان وارتباط نزدیک با کارگزاران حج و زیارت استان زنجان در راستای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه گام بردارد و در مسیر حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به زائران به منظور تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشد.


 


پیش از این فرامرز بابایی در جایگاه مدیریت حج و زیارت استان زنجان انجام وظیفه می کرد.


 


سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان حج وزیارت منصوب شد


 


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت طی حکمی مهدی حیدری را به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی سازمان حج و زیارت منصوب کرد.


قربان میرزایی در این حکم با اشاره به تعهد،تخصص،توانمندی و شایستگی حیدری، برای وی آرزوی موفقیت کرد و نوشت: جناب آقای مهدی حیدری نظر به تعهد،تخصص،توانمندی و شایستگی جنابعالی ،به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل منابع انسانی منصوب می شوید. مقتضی است با ارتقا سطح تعامل و هماهنگی با واحدهای مختلف سازمان،عدالت در اجرای مقررات اداری و استخدامی ، ارتقای سطح منابع انسانی ،ایجاد زمینه رشد معنوی و دانش و تخصص و مهارت های کارکنان و ارائه و اجرای راهکارهای مناسب برای خدمت رسانی به کلیه کارکنان سازمان حج و زیارت را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده تا انشاالله شاهد سازمان پویا ،چابک و منعطف باشیم.


امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فدا)و توجه به منویات مقام معظم رهبری و با بکارگیری تمام استعداد و توان خود توام با هماهنگی و همکاری و همدلی با کلیه حوزه ها و سایر دستگاههای مرتبط در پیشبرد اهداف موفق و موید باشید.


پیش از این سجاد جوکار در این جایگاه قرار داشت.


 


| شناسه مطلب: 99579







نظرات کاربران