لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی

لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی

پزشکان عراقی در واکنش به قدردانی آیت‌الله سیستانی از کادر پزشکی در شرایط شیوع کرونا با تلاش بیشتر به مداوای بیماران کووید ۱۹ پرداخته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از پایگاه خبری الکفیل، آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی، از مراجع تقلید عراق، ضمن پاسخ به سؤالاتی درباره کرونا، از تلاش‌ کادر پزشکی و بیمارستانی در مقابله با این بیماری تقدیر کرده و این امر را انگیزه‌ای معنوی برای کادر پزشکی عراق عنوان و آنان را به خدمات‌رسانی بیشتر تشویق کرده است.


اسامه عبدالحسن، پزشک عراقی، در این باره می‌گوید: پس از اینکه آیت‌الله سیستانی تلاش کادر پزشکی را مانند حرکت مجاهدان در میادین نبرد توصیف کردند، برای ما مایه افتخار بود و باید بیشتر تلاش کنیم.


احسان الفرج، ارتوپد عراقی، نیز اظهار می‌کند: تقدیر مرجعیت دینی عراق از کادر پزشکی و بیمارستانی بیانگر نگاه ویژه ایشان به کارکنان بخش پزشکی است و انگیزه معنوی بزرگی برای ما محسوب می‌شود.


همچنین، سمیر غافل، رئیس کادر پزشکی بیمارستان «الحسینی» کربلا، می‌گوید: در شرایط خاص کنونی کادر پزشکی عراق در خط مقدم مقابله با کروناست و همان طور که در روند آزادسازی عراق در نبرد با تروریست‌های داعش، در پشت جبهه از مجاهدان حمایت می‌کردیم، امروز نیز در خط مقدم رویارویی با کرونا ایستاده‌ایم.




نظرات کاربران