زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما

زیارت مشاهد مشرفه از طریق شبکه قرآن و معارف سیما

در روزهای پایانی ماه مبارک رجب و حلول ماه شعبان‌المعظم، شبکه قرآن و معارف سیما در سه نوبت با اماکن مقدسه ارتباط مستقیم برقرار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در روزهای انتهایی ماه رجب و حلول ماه شعبان، شبکه قرآن و معارف سیما در سه نوبت اقدام به پخش برنامه زنده از اماکن مقدسه می‌کند. اولین نوبت این برنامه در ساعت ۱۱:۳۰ از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور کارشناسان مذهبی خواهد بود که دراین ایام مبارک و فرخنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
در ادامه، از ساعت ۲۰ برنامه حریم امن از حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با قرائت دعای امین‌الله، دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای توسل و مناجات‌خوانی میهمان خانه‌های مردم در شرایط کنونی خواهد بود که در این برنامه علاقه‌مندان از حضور کارشناسان مذهبی و قاریان قرآن کریم به صورت زنده و مستقیم بهره‌مند شده و از طریق امواج این شبکه دل‌های مردم عاشق با حرم امام مهربانی‌ها پیوند داده می‌شود.
در این برنامه علاقه‌مندان می‌توانند در پویش «به تو از دور سلام» فایل‌های تصویری خود را که در منزلشان به امام رئوف و مهربان سلام می‌دهند، به صفحه مجازی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس @qtv_irib ارسال کرده و در قرعه‌کشی هدایای آن شرکت کنند.
همچنین، در ساعت ۲۳:۳۰ نیز از شب اول ماه شعبان، ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران برقرار خواهد بود و در طول این ماه مبارک هر شب مناجات شعبانیه با نوای مادحین و ذاکرین اهل بیت(ع) از این مسجد نورانی قرائت و به روی آنتن خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران