معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان

معافیت‌های زمانی برای زائران عمره مفرده در عربستان

وزارت گذرنامه عربستان گفت: زائران عمره مفرده می توانند از معافیت زمانی برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، میدل ایست مانیتور نوشت: عربستان سعودی اعلام کرده است که محدودیت ویزای زائرانی را که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند، بر می‌دارد. وزارت گذرنامه عربستان اعلام کرد که زائران عمره می توانند از معافیت زمانی برخوردار شوند.


 


این وزارتخانه در صفحه توئیتر خود نوشت: زائرانی که از مدت زمان ویزای عمره مفرده آنها گذشته، می توانند برای جلوگیری از ویروس کرونا در این کشور بمانند. عربستان بیشتر پروازهای خود را به کشورهای مختلف لغو کرده است.


 


به زائران اجازه داده می شود تا از طریق وب سایت وزارتخانه درخواست معافیت دهند اما فرم لازم باید حداکثر تا شنبه 28 مارس ارسال شود.


 


در بیانیه ای که توسط این اداره منتشر شد ، آمده است که مقامات مربوطه پروازهای برگشتی را برای زائران ترتیب می دهند. جزئیات پروازها از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده خود برای زائران ارسال می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران