عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه

عدم پذیرش زائران در کربلای معلی در زیارت شعبانیه

استاندار کربلا اعلام کرد به دلیل قوانین اتخاذ شده برای مقابله با ویروس کرونا، زائران نمی‌توانند در اعیاد شعبانیه وارد این شهر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «نصیف الخطابی» استاندار کربلا اعلام کرد که از زائران حسینی (ع) که نمی‌توانند در ایام شعبانیه به حرم بروند و یا وارد کربلا شوند، عذرخواهی می‌کند.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: ما در ماه شعبان برای زیارت شعبانیه از استقبال از زائران معذور هستیم. قوانین اتخاذ شده در کربلا به منظور حفظ سلامت مردم در نظر گرفته شده‌اند.
استاندار کربلا اظهار داشت: ما در کربلا بالاترین سطح هشدار را اعلام کرده‌ایم. هرکس که قانون منع آمد و شد را نقض کند، مؤاخذه می‌شود.
گفتنی است، به دنبال شیوع ویروس کرونا در عراق، در استان‌های مختلف از جمله کربلا تدابیر سختگیرانه ای به منظور ریشه کن کردن بیماری مذکور اتخاذ شده است.


| شناسه مطلب: 99657




کربلا عراق کرونا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران