عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد

عملیات توسعه مسجدالحرام متوقف شد

سومین عملیات توسعه مسجدالحرام در مکه مکرمه به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پایگاه خبری الیوم السابع نوشت: تولیت امور مسجدالحرام و مسجدالنبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سومین عملیات توسعه مسجدالحرام در راستای تدابیر پیشگیرانه و احتیاطی برای مقابله با کرونا لغو شده است.


در این بیانیه که در توئیتر منتشر شد؛ آمده است: تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی برای سلامت زائران این دو مکان زیارتی اقداماتی پیشگیرانه اجرا کرده و بستن ورودی‌های مسجدالحرام غیر از ورودی اصلی، ضدعفونی دستگاه‌های تهویه و کاهش تعداد کارکنان مسجدالحرام و مسجد النبی از آن جمله بوده است.


همچنین امور مربوط به حرمین شریفین به صورت مجازی و از راه دور انجام می‌شود و اقدامات پیشگیرانه با همکاری نهادهای بهداشتی و امنیتی اتخاذ شده است.


 


به گفته عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، متولی مسجدالحرام و مسجدالنبی، هوای داخل مسجدالحرام ۹ بار در روز تهویه و روزانه با اشعه ماوراء بنفش و دستگاه‌های خاص ضد عفونی می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران