ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان

ضدعفونی بین‌الحرمین در شب‌های ماه شعبان

حر‌های مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و همچنین بین‌الحرمین هم‌‌زمان با ماه شعبان ضدعفونی شد و قراراست اطراف حرم‌ها نیز روزانه در دو‌نوبت ضدعفونی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هم‌زمان با ماه شعبان و‌ ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، حرم‌های‌ مطهر این دو بزرگوار و همچنین اطراف بین الحرمین در کربلا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به همت نیروهای حشدالشعبی با مواد آنتی باکتریال ضدعفونی شد.
در ورودی‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) نیز زائران قبل از ورود دست‌های خود را ضدعفونی می‌کنند و پس از آن وارد حرم مطهر می‌شوند. همچنین قرار است عملیات ضدعفونی حرم‌ها و بین‌الحرمین تا نیمه شعبان در دو‌نوبت انجام شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران