مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود

مسابقه «زیارت از راه دور» برگزار می‌شود

امروز دهم فروردین‌ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقه طراحی گرافیکی و تصویرسازی «زیارت از راه دور» است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) در راستای اهداف فرهنگی و هنری خود و به جهت استفاده از ضرورت در خانه ماندن برای حفظ سلامتی، اقدام به برگزاری فراخوان تولید آثار گرافیکی (گرافیک محیطی و پوستر) و تصویرسازی زیارت از راه دور تحت عنوان «من در خانه و دل در حرم» کرده است.
در این فراخوان از تمامی هنرمندان هنر‌های تجسمی، گرافیک، تصویرسازی و سایر رشته‌های مرتبط دعوت شده است تا با ثبت نام در فراخوان آثار خود را جهت داوری و انتخاب، در سامانه بارگذاری کنند.
هنرمندان می‌توانند در قالب زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور و نوروز و زیارت در این رویداد هنری شرکت کنند.
آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت و ارسال طرح‌های پیشنهادی، امروز دهم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ است و اعلام نتایج تا پایان فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد، به سایت شمس توس به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.
به آثار اول تا سوم به ترتیب ۴.۵ میلیون، ۳ میلیون و ۱.۵ میلیون تومان اهداء خواهد شد و تمامی شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در فراخوان را دریافت خواهند کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران