حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد

حرم رضوی در شب میلاد امام زین العابدین(ع) نورباران شد

همزمان با شب میلاد چهارمین امام شیعیان حضرت زین العابدین(ع) حرم مطهر ثامن الائمه(ع) غرق در نور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خادمان بارگاه منور رضوی به مناسبت ولادت امام سجاد(ع) حرم مطهر را آذین بندی و چراغانی کرده و تمام صحن‌ها در پرتو تلالو این چراغانی نور باران شده است.


بعد از اذان مغرب و عشاء طبق آیین و سنت هرساله خادمان بارگاه منور رضوی در نقاره خانه رو به سوی گنبد شمس الشموس در نقاره‌های حرم دمیدند و میلاد امام زین العابدین(ع) را بشارت دادند.


امشب عموم شیعیان و دلباختگان به ساحت قدسی حضرت رضا(ع)، از طریق رسانه‌های ملی و رضوی تی وی برنامه‌ها و حال و هوای حرم را دنبال کرده و از راه دور به حضرت میلاد امام سجاد(ع) را تبریک عرض می‌کنند.


هم اکنون آئین جشن و شادمانی به مناسبت میلاد حضرت سجاد(ع) در استودیو صحن انقلاب بارگاه ملکوتی ثامن الائمه(ع) در حال برگزاری و به صورت زنده از رسانه ملی و رضوی تی وی در حال پخش است.


طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امشب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ شبکه خراسان رضوی برنامه حرم رضوی را پخش مستقیم پوشش می دهد و بخش دوم برنامه‌های شب میلاد امام سجاد(ع) در حرم رضوی نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.


گفتنی است کلیه ویژه برنامه‌های حرم از طریق درگاه رضوی تی وی و رادیو رضوی به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.


منبع: آستان نیوز




مطالب مرتبط

نظرات کاربران