امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت

امام جمعه‌ای که در راه مقابله با کرونا درگذشت

حجت‌الاسلام جعفر آذرپندار، امام جمعه شهر چهاربرج آذربایجان غربی که از چند روز قبل براثر ابتلا به کرونا در آی‌سی‌یو بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دفتر امام جمعه چهاربرج محل امنی برای همه مردم به ویژه اقشار کم درآمد و مستضعف بود، به طوری که حجت‌الاسلام جعفر آذرپندار با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری، کمک حال فقرا و مستمندان بود.


برگزاری جلسات مختلف با روحانیون چهاربرج، عیادت از بیماران در منزل و بیمارستان، برگزاری جلسات مختلف با طلاب و روحانیون  چهاربرج مقیم قم و … از اقدامات حجت الاسلام آذرپندار بود.


امام جمعه شهر چهاربرج آذربایجان‌غربی که از روزهای اول شیوع ویروس کرونا همراه با مردم و جوانان در ضدعفونی معابر و محلات شهر فعالیت می‌کرد، به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان عباسی میاندوآب بستری بود.




نظرات کاربران