شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید

شب نیمه‌ شعبان، دعای«الهی عظم البلاء» را بخوانید

دعای دسته جمعی، مورد تاکید و مقرون به استجابت است، ان‌شاءالله همگان در منازل و در جمع خانواده، رأس ساعت یازده شب نیمه‌ی شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را خوانده و بعد از آن یک سوره‌ی حمد، هدیه به حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام، مادر گرامی حضرت صاحب الزمان علیه‌السلام، نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید همگان را به خواندن دعای    ” الهی عظم البلاء…” در شب نیمه شعبان فراخواند. متن پیام حضرت آیت الله وحید خراسانی به این شرح است:


 


باسمه‌تعالی


ابواب رحمت خداوند متعال، در شب نیمه‌ی شعبان بر روی بندگان باز است. امیدواریم با توسّل به حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رحمت واسعه‌ی پروردگار، شامل حالمان شده و این بلا رفع گردد.


از آن‌جا که دعای دسته جمعی، مورد تاکید و مقرون به استجابت است، توصیه می‌شود ان‌شاءالله همگان در منازل و در جمع خانوده، رأس ساعت  یازده شب نیمه‌ی شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را خوانده و بعد از آن یک سوره‌ی حمد، هدیه به حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام، مادر گرامی حضرت صاحب الزمان علیه‌السلام، نمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران