هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست

هنیه: سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: سرزمین فلسطین غیرقابل تفسیم و تجزیه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه به مناسبت 44امین سالگرد روز زمین در فلسطین خاطر نشان کرد که ️روز زمین، نبرد پایداری ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین مبارک را به تصویر می‌کشد.


هنیه افزود: ️سلام و درود به تمامی فلسطینیانی که در مقابل توطئه‌های دشمن برای یهودی‌سازی، کوچاندن و سلب هویت این ملت ایستاده‌اند.


وی همچنین اظهار داشت که ️تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای مصادره سرزمین فلسطین راه به جایی نخواهد برد.


رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد که ️ملت فلسطین به رغم تمامی توطئه‌ها برای متفرق کردن آن، متحد باقی خواهد ماند.


اسماعیل هنیه تاکید کرد که ️حماس از مبارزات ملت فلسطین در مسیر آزادی و بازگشت به سرزمین خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کند.


هنیه اظهار داشت: ️سرزمین فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه و از راس الناقوره تا ام رشراش، سرزمینی واحد و غیرقابل تقسیم و تجزیه است.


وی عنوان کرد که ️معامله قرن و دیگر طرح‌های ترامپ برای مشروعیت‌بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران