خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی

خشم فلسطینیان از سوزاندن یک نوجوان فلسطینی

فلسطینی‌ها با شنیدن خبر جنایت هولناک سوزاندن یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در شهر جنین شوکه شدند و تحقیقات درباره علت وقوع این جنایت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فلسطینی‌ها با شنیدن خبر جنایت هولناک سوزاندن یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در شهر جنین شوکه شدند و تحقیقات درباره علت وقوع این اتفاق دردناک که موجب خشم فلسطینی‌ها شده است، ادامه دارد.


شهروندان فلسطینی با شنیدن خبر کشته شدن نوجوان ۱۵ ساله به نام «منتصر عبدالخالق» در شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن شب خود را با این خبر تکان دهنده سپری کردند، پس از اینکه شنیدند عاملان این جنایت هولناک با ریختن مواد مشتعل کننده بر بدن این نوجوان او را آتش زدند.


سرهنگ «لوی ارزیقات» سخنگوی پلیس در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: پرونده‌ای مبنی بر وجود جسد سوخته یک نوجوان در خیابان به دست پلیس رسید که نیرو‌های اورژانس و تحقیقات عمومی فورا به محل حادثه اعزام شدند و جسد به بیمارستان دولتی انتقال یافت و مشخص شد از ساکنان شهر جنین است.


سخنگوی پلیس افزود: این نوجوان که به شدت مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان درگذشت و ماموران دستگاه اطلاعاتی عمومی توانستند چهار تن از مظنونان این حمله را بازداشت کنند و تحویل مقامات پلیس دهند.


سخنگوی پلیس افزود: دادستانی کل و پلیس تحقیقات فوری را برای اطلاع از جزئیات علت این حادثه آغاز کردند.


پس از انتشار این خبر به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و پخش لحظاتی از تصاویر سوختن نوجوان، اکرم الخطیب دادستان کل به کسانی که اقدام به انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی کنند، هشدار داد، زیرا این جرمی است که بر اساس قانون نقض حرمت قربانی است، مجازات دارد.


وی تاکید کرد کسانی که اقدام به انتشار این ویدئو کنند تحت پیگیرد قرار می‌گیرند و از شهروندان خواست از انتشار خبر‌های غیرموثق و غیررسمی تا تکمیل و مشخص شدن نتایج تحقیقات خودداری کنند.
بسیاری از شهروندان فلسطینی ضمن ابراز همدردی با فرد قربانی و خانواده او، این حادثه را شبیه رفتاری دانستندکه شهرک نشیان صهیونیست سال ۲۰۱۴ میلادی در قدس با یک نوجوان فلسطینی به نام محمد ابوخضیر انجام داده بودند.


| شناسه مطلب: 99739




فلسطین اسرائیل



مطالب مرتبط

نظرات کاربران