تقدیر رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری از فعالیت‌های طلاب جهادی

آیت الله حسینی بوشهری، رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری طی تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه کاشان و بوشهر از حضور جهادی روحانیون این مناطق در مقابله با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری،  رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه  کاشان، ضمن قدردانی از زحمات طلاب جهادی منطقه در این ایام، در جریان فعالیت های انجام شده طلاب برای مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفت.


وی در این تماس از حضور و همکاری روحانیون در تغسیل و تدفین اموات، حضور فعال در ضد عفونی کردن معابر عمومی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی در مناطق محروم و... قرار گرفت.


همچنین  رئیس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در تماس تلفنی با حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر، از فعالیت های طلاب و روحانیون استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.


وی ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تلاش ها و مجاهدت‌های طلاب و جامعه روحانیت استان بوشهر، گفت: خدمت‌رسانی حوزویان به مردم و در کنار مردم بودن از رسالت های روحانیت و مورد سفارش اکید بزرگان دینی است.


مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز به ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت های حوزویان و مبلغین در راستای مقابله با کرونا پرداخت و گفت: ۲۰ گروه جهادی متشکل از طلاب و روحانیون استان در این ایام به انجام فعالیت هایی همچون ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی می پردازند و عده ای نیز در کنار مردم به تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش برای استفاده اقشار مختلف مردم و گروه های جهادی و همچنین کمک به بیمارستان‌ها و درمانگاه ها مشغول هستند و همواره آمادگی خود را جهت کمک به مردم و مسؤولین اعلام کرده اند.




نظرات کاربران