شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت

شب نیمه شعبان برای رفع بلای کرونا دست به دعا خواهیم برداشت

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: شب نیمه شعبان برای موفقیت کادر درمانی و پزشکی کشور دست به دعا بر خواهیم داشت، خداوند متعال به برکت وجود ائمه اطهار، مردم را در مقابل این بلایی که تمام بشریت را در حیرت و سردرگمی قرار داده یاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری  رییس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری در پیام ویدیویی که به مناسب قدردانی از کادر درمانی و طلاب جهادی مراکز درمان کرونایی استان قم، منتشر کرد، افزود: دین ما عقلانیت است و ما در کنار توصیه‌های پزشکی که مردم آن را رعایت می‌کنند و در خانه می‌مانند تا بقیه مردم آسیب نبینند، گنجینه گران‌بهایی از ادعیه را نیز داریم که باید از آن‌ها بهره ببریم.


دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه و استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم اضافه کرد: شرایط کشور به نحوی است که باید همه دست در دست یکدیگر و با عنایت الهی این بلای همگانی که در بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده را مرتفع کنیم.


آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: وقتی چنین مسائل همه‌گیری در جامعه پیش می‌آید نقش تأثیرگذار همکاری، همدلی‌ها و باهم بودن مردم و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش جلوه‌گر می‌شود.


رییس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری گفت: تمام کادر درمانی استان قم، خستگی‌ناپذیر در راستای شکست کرونا گام برداشته و در مسیر به سرانجام رساندن این مسئولیت سترگ هستند.


آیت الله حسینی بوشهری افزود: تیم پزشکی قم خدمات ارزشمندی را در این مدت در داخل استان و سایر شهرستان‌ها انجام داده و امید می‌رود نتیجه این اقدام‌ها با برچیده شدن کامل ویروس کرونا، به سرانجام برسد.


رییس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری همچنین خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی قم که امکان حضور طلبه‌های جهادی را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی را فراهم کرد، قدردانی می‌کنیم.


امام‌جمعه قم ادامه داد: روزی طلاب حوزه علمیه در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و افتخار آفریدند و امروز نیز این افراد در کنار درس و تعلیم در کنار تیم پزشکی قرار گرفتند و افتخارآفرینی می‌کنند.


آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: حضور طلاب جهادی خواهر و بردار در غسالخانه‌ها و تکفین و تدفین این متوفیان کرونایی بسیار ارزشمند است.
رییس هیات علمی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها، سبب افتخار حوزه و روحانیت است و این حضور برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان حوزه در تاریخ ثبت کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران