افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

افزایش ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

از زمان بسته شدن درهای مسجد الاقصی، میزان ورود شهرک‌ نشینان صهیونیست به این مسجد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز تحقیقاتی امور رژیم صهیونیستی «القدس» در گزارشی اعلام کرد از زمانی که مقامات این رژیم به‌ بهانه شیوع ویروس کرونا درهای مسجد الاقصی را بسته‌اند؛ ورود شهرک‌نشینان صهیونیستی به این مسجد بیشتر شده است.


در این گزارش ذکر شده است که در ماه مارس، هزار و 604 شهرک‌نشین صهیونیست از جمله عناصری از ارتش رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند.


این گزارش اشاره کرده است که از تعداد یادشده، 83 تن عضو سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی بودند و "یهودا غلیک" خاخام تندروی یهودی نیز در بین این افراد بوده است.


مرکز تحقیقاتی القدس خاطر نشان کرد شمار صهیونیست‌هایی که وارد مسجد الاقصی شده‌اند، از روز عید "المساخر" و همزمان با آغاز رأی گیری پارلمان رژیم صهیونیستی بیشتر شده است.


نیروهای رژیم صهیونیستی پیش از این تعدادی از درهای مسجد الاقصی را به بهانه انتشار کرونا بستند و تنها سه در این مسجد را برای ورود نمازگزاران باز گذاشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران