ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد

ضیافت‌های افطار ماه رمضان در مصر به دلیل کرونا ممنوع شد

وزارت اوقاف مصر از ممنوع شدن برگزاری ضیافت‌های عمومی افطار ماه رمضان در مساجد و دیگر اماکن این کشور به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت اوقاف مصر با اعلام ممنوعیت برگزاری ضیافت‌های افطار عمومی در مساجد، از خیرین و سازمان‌های خیریه و نهادهایی که در سال‌های گذشته مراسم افطاری برگزار می‌کردند، خواست هزینه این مراسم را صرف نیازمندان کنند.
این وزارتخانه با اشاره به اینکه نیکی و صله رحم دو امر مطلوب در ماه رمضان است، از مردم خواست به همسایگان یا اقوام نیازمند خود کمک کنند.
وزارت اوقاف مصر این هشدار را زود‌هنگام اعلام کرده تا کسانی که برای ضیافت افطاری تدارک می‌بینند، امسال برای برگزاری این مراسم هزینه نکنند.


| شناسه مطلب: 99787




ماه رمضان کرونا مصر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران