کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد

کتاب «مسافر دمشق» منتشر شد

کتاب «مسافر دمشق» نوشته فاطمه عرب اسدی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کتاب « مسافر دمشق» نوشته فاطمه عرب اسدی مشتمل بر ۱۰۰ صفحه به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار کتاب شده است. این کتاب روایت داستانی از همسر یکی از شهدای مدافع حرم هست که با قلمی ساده و دلنشین نوشته شده است.


 


فاطمه عرب اسدی، کتاب «مسافر دمشق» را به ساحت مقدس حضرت زینب(س) و مدافع با وفای حریم و حرم اهل بیت (ع)، حضرت ابالفضل العباس و تمامی مدافعین حریم وطن از شهیدان گرفته تا جانبازان و مفقود الاثرها که مدافعین حرم نام گرفته اند، تقدیم کرده است.


 


در قسمتی از کتاب «مسافر دمشق» می خوانیم: آدرس بیمارستان را برایم پیامک کرد. بچه ها را به مامان زری می سپارم و با آژانس خودم را به بیمارستان می رسانم. جلوی در بیمارستان این پا و آن پا می کرد. نگاه کوتاهش به صفحه گوشی معلوم بود که دارد ساعت را چک می کند. خوب شد که با آژانس آمدم. اگر با اتوبوس می آمدم جان بر لب می شد. از دور برایش دست تکان می دهم. تا چشمش به من افتاد، لبخند روی صورتش پهن شد. با چند گام بلند خودش را به من رساند. هنوز به من نرسیده دستش را دراز کرد.


 


در پشت جلد این کتاب نوشته شده است: توی عالم رویا فکر می کردم تازه ازدواج کردیم و خدا هنوز حلما و زهیر رو بهمون نداده. داخل اون صحرای سرسبز، ریل آهن بود. من سمت راست ریل وایستاده بودم و تو سمت چپش. دست همدیگه رو گرفته بودیم و توی صحرا راه می رفتیم. صدای سوت قطار که اومد، دستامون رو از هم جدا کردیم . یک عالمه ابر سفید از آسمون اومدن پایین و دور تو رو گرفتن. من می خندیدم و تو ابرا رو با دستت پس می زدی. وقتی که قطار نزدیک شد، من سوار شدم و تو روی ابرها دنبال من می اومدی. من از پنجره برای تو که سوار ابرا بودی دست تکون می دادم. تعبیرش چی می شه فاطمه؟


 


گفتنی است، کتاب «مسافر دمشق» نوشته فاطمه عرب اسدی در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.


| شناسه مطلب: 99790




سوریه مدافعان حرم



نظرات کاربران