همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم همراه با قرآن در خانه بمانیم

همراه با قرآن در خانه بمانیم

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برای نخستین بار پویش ملی #با_قرآن_درخانه_بمانیم را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با توجه به شرایط فعلی کشور برای مقابله با ویروس کرونا و در ایامی که برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم تشویق به ماندن در خانه می‌شوند، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی پویشی ملی را در سراسر کشور با عنوان #با_قرآن_درخانه_بمانیم تدارک دیده است.


 


این پویش ملی در دو بخش کودکان و بزرگسالان با محوریت ۸۸ هزار ختم سوره مبارکه شعراء به همراه مسابقه مفاهیم ویژه بزرگسالان از سخنرانی و تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان برنامه‌ریزی کرده است.



محورهای این پویش، «تصاویر فردی و جمعی از تلاوت سوره مبارکه شعراء در منزل»، «پاسخ به سؤالات مفاهیم سوره مبارکه شعراء»، «تولید پیام‌های صوتی از مفاهمی این سوره مبارکه و نشر در فضای مجازی با هشتک پویش # با_ قران_در _خانه_بمانیم» و «نقاشی کودکان با موضوعات قصه پیامبران و تلاوت قرآن اعضای خانواده در منزل» است.



عموم هم‌وطنان برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر از پویش# با قران در خانه بمانیم می‌توانند به کانال مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پیام رسان گپ به نشانی @m_quran_aqr و صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی @quran_aqr مراجعه نمایند.



مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به مشارکت‌کنندگان در این پویش ملی 88 هدیه نقدی یک میلیون ریالی و 8888 هدیه فرهنگی و معنوی اهدا خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران