همراه با قرآن در خانه بمانیم

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برای نخستین بار پویش ملی #با_قرآن_درخانه_بمانیم را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با توجه به شرایط فعلی کشور برای مقابله با ویروس کرونا و در ایامی که برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم تشویق به ماندن در خانه می‌شوند، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی پویشی ملی را در سراسر کشور با عنوان #با_قرآن_درخانه_بمانیم تدارک دیده است.


 


این پویش ملی در دو بخش کودکان و بزرگسالان با محوریت ۸۸ هزار ختم سوره مبارکه شعراء به همراه مسابقه مفاهیم ویژه بزرگسالان از سخنرانی و تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان برنامه‌ریزی کرده است.



محورهای این پویش، «تصاویر فردی و جمعی از تلاوت سوره مبارکه شعراء در منزل»، «پاسخ به سؤالات مفاهیم سوره مبارکه شعراء»، «تولید پیام‌های صوتی از مفاهمی این سوره مبارکه و نشر در فضای مجازی با هشتک پویش # با_ قران_در _خانه_بمانیم» و «نقاشی کودکان با موضوعات قصه پیامبران و تلاوت قرآن اعضای خانواده در منزل» است.



عموم هم‌وطنان برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر از پویش# با قران در خانه بمانیم می‌توانند به کانال مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پیام رسان گپ به نشانی @m_quran_aqr و صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی @quran_aqr مراجعه نمایند.



مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به مشارکت‌کنندگان در این پویش ملی 88 هدیه نقدی یک میلیون ریالی و 8888 هدیه فرهنگی و معنوی اهدا خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران