شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید

شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۲۳۷ نفر رسید

دولت فلسطین در رام الله اعلام کرد که طی ساعات گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا باز هم رو به افزایش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «ابراهیم ملحم» سخنگوی دولت فلسطین در رام الله در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد که 3 فلسطینی دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.


هر 3 نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری هستند. دو نفر از آن ها کودک هستند. بدین ترتیب شمار فلسطینیان مبتلا به ویروس کرونا تا این لحظه به 237 نفر افزایش یافته است.


225 نفر از این افراد ساکن کرانه باختری و 12 نفر هم ساکن نوار غزه هستند.


وزارت بهداشت فلسطین در رام الله اعلام کرد که حدود 20 نفر از مبتلایان در کرانه باختری تاکنون بهبود یافتند.


همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد که از 12 نفر مبتلا به این ویروس در این باریکه تاکنون 6 نفر بهبود یافتند و 6 نفر دیگر هم وضعیت خوبی قرار دارند و همچنان در قرنطینه هستند.


اولین مورد ابتلا به کرونا در غزه مربوط به دو فلسطینی بود که به پاکستان سفر کرده و آنجا به این ویروس آلوده شده بودند.


این دو نفر پس از بازگشت به غزه در گذرگاه رفح مورد آزمایش قرار گرفتند و پس از مثبت شدن تست آن ها هر دو نفر در قرنطینه قرار گرفتند.


10 نفر دیگر مبتلا به کرونا در این باریکه هم نیروهای امنیتی و کادر درمانی بودند که در قرنطینه با این دو نفر در تماس بودند.


هیچکدام از افراد آلوده به کرونا در نوار غزه با ساکنان این باریکه تماسی نداشته اند و همگی در قرنطینه هستند.


نوار غزه با توجه به اینکه بیش از 13 سال است که تحت محاصره همه جانبه رژیم صهیونیستی است و از کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی رنج می برد، در صورت آلوده شدن به کرونا شاهد یک فاجعه انسانی خواهد بود.


تاکنون وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه و نیروهای امنیتی تدابیر پیشگیرانه را به خوبی پیش برده اند و مانع از شیوع کرونا در این منطقه شده اند.


| شناسه مطلب: 99814




فلسطین کرونا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران