رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد

رژیم صهیونیستی به سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعتراف کرد که موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) یک سری تجهیزات پزشکی حیاتی را برای مبارزه با کرونا به سرقت برده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه القدس العربی نوشت: «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که موساد نه تنها از طریق تماس با طرف‌هایی که هیچ‌گونه روابط سیاسی رسمی با آن‌ها ندارد، بلکه با سرقت، به یک سری تجهیزات پزشکی حیاتی دست یافته است.
وی در گفتگویی با رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی، اقدام موساد را در سرقت تجهیزات پزشکی مورد نیاز اسرائیل در دو هفته اخیر برای درمان کرونا رد نکرد.
بنت در پاسخ به این پرسش که « آیا موساد دست به سرقت زده؟» گفت: قطعا به این سوال پاسخ نخواهم داد. اما همه ما با بی‌رحمی و البته جدیت و هوشمندی تلاش می‌کنیم. ما خلاقیت‌هایی در زمینه تبدیل دستگاه‌های مختلف به دستگاه‌های تنفس مصنوعی داریم و من شخصا در چنین مکان‌هایی حضور یافتم.
گزارش‌ها حاکی از آن است که حدود دو هفته قبل ۱۰۰ هزار واحد کیت تشخیص کرونا به دست موساد رسید، اما وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی فاش کرد، این کیت‌ها تجهیزات موردنظر این رژیم نیستند.
طبق اعلام مقامات بهداشتی اسرائیل، این رژیم با کمبود ساده‌ترین تجهیزات بهداشتی روبه رو است.
پیشتر مقامات صهیونیستی اعلام کرده بودند که موساد تعداد انبوهی از کیت های آزمایش کرونا را وارد مناطق اشغالی وارد کرده است.
این در حالی است که طبق اخبار منتشره، با بروز مشکلات جدی در نظام بهداشتی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونا، این رژیم قصد دارد ۱۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از آمریکا و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خریداری کند.
تاکنون هشت هزار و ۶۱۱ نفر در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شده اند که از این بین 56 نفر جان خود را از دست داده اند.


| شناسه مطلب: 99829




رژیم صهیونیستی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران