شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن

شب و روز نیمه شعبان همراه با ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباصالح المهدی(عج)، ویژه‌برنامه‌های زنده «همدلی» و «حریم امن» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج)، ویژه‌برنامه‌های زنده «همدلی» از مسجد مقدس جمکران و «حریم امن» از حرم مطهر و نورانی امام رضا(ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
بر این اساس، برنامه «همدلی» در شب نیمه شعبان ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ از مسجد مقدس جمکران و برنامه حریم امن از ساعت ۲۱:۲۰ تا ۲۲ با حضور آیت‌الله علم‌الهدی از حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش خواهد شد.
همچنین، مراسم احیای نیمه شعبان از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد، با پخش ادعیه و اعمال ویژه این شب از مسجد مقدس جمکران تقدیم مخاطبان می‌شود. ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه با عنوان «تسبیح» در روز پانزدهم و شانزدهم شعبان به صورت ویژه برای ولادت حضرت ولیعصر(عج) تدارک دیده شده است.
همچنین، محفل انس با قرآن کریم نیز از ساعت ۱۵ روز ولادت حضرت حجت(عج) با ذکر یاد شهدای سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مراسم پر فیض دعای کمیل نیز در همین روز با قرائت میثم مطیعی به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.
«حاضر غایب از نظر» عنوان دیگر ویژه‌ برنامه زنده این شبکه در روز ولادت امام زمان(ع) است که از ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۲:۴۰ از مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد. سخنرانی اساتید و علما در مورد وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) در بخش‌های صبحگاهی و عصرگاهی از دیگر برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در شب و روز نیمه شعبان است.
شورای معارف سیما برنامه‌هایی را برای نیمه شعبان در نظر گرفته که مخاطبان شبکه‌های مختلف سیما می‌توانند ۱۵ دقیقه قبل از اذان ظهر، قرائت دعای هفتم صحیفه را ملاحظه کنند و همچنین، نماز استغاثه به پیشگاه امام زمان‌(ع) و دعا در شب نیمه شعبان رأس ساعت ۲۳ از برخی از شبکه‌ها از جمله شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
دیگر برنامه‌های شورای معارف سیما، پخش احیای نیمه شعبان است که از حرم مطهر امام رضا(ع) شبکه یک سیما، امامزاده علی اکبر(ع) چیذر از سوی محمود کریمی شبکه دو، دانشگاه امام صادق(ع) از سوی میثم مطیعی شبکه سه، حرم مطهر حضرت معصومه(س) شبکه چهار، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شبکه پنج و مسجد مقدس جمکران از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.


| شناسه مطلب: 99845




نیمه شعبان قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران