مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان

مسدود شدن ورودی‌های شهر کربلا در آستانه نیمه شعبان

سخنگوی پلیس عراق گفت: نیروهای پلیس در ورودی های شهر کربلای معلی برای جلوگیری از ورود افراد مستقر شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فرماندهی پلیس کربلا روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی اقدامات جدی را برای جلوگیری از ورود افراد به این استان در سالگرد برگزاری جشن های نیمه شعبان انجام داده اند.
سرتیپ علاء الغانمی سخنگوی پلیس عراق گفت: نیروهای پلیس در ورودی های شهر کربلای معلی برای جلوگیری از ورود افراد مستقر شده اند. دولت اماکن مقدس را برای پیشگیری از ویروس کرونا بسته است.
الغانمی افزود: کسانی که از قوانین سرپیچی کنند به مدت 14 تا 30 روز بازداشت خواهند شد. وی از زائران حسینی برای عدم برگزاری جشن های نیمه شعبان عذرخواهی کرد.
بسیاری از اماکن مقدس در شهرهای کربلا به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شده اند. آیت الله سیستانی در فتوایی برگزاری تجمعات مذهبی را جایز ندانست.


| شناسه مطلب: 99852




کربلا نیمه شعبان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران