پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی

پخش همزمان یک برنامه از ۳۳ شبکه استانی

مراکز استانی صدا و سیما به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) همزمان یک ویژه برنامه را از ۳۳ شبکه به روی آنتن می‌برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) مقرر شده است ویژه برنامه «مرا دریاب» با هدف ایجاد فضای شاد و ارائه عیدانه‌ای ویژه برای مخاطبان از همه مراکز پخش شود.


دعا و استغاثه برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت و رهایی ملت‌های جهان از ویروس منحوس کرونا از جمله بخش‌های این برنامه است که چهارشنبه بیستم فروردین ماه روی آنتن شبکه‌های استانی می‌رود؛ به این ترتیب با برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام شبکه‌های استانی و محلی همراه با شبکه‌های سراسری و رأس ساعت ۲۱ به مدت پنج دقیقه پویش «مرا دریاب» را اجرایی می‌کنند.


با توجه به فراخوان ملی صورت گرفته برای حضور مردم ایران بر بام یا بالکن خانه‌ها برای سر دادن ندای «یا صاحب الزمان» و دعای شریف «الهی عظم البلاء ...»، شبکه‌های استانی برای پوشش این همصدایی ملی برنامه‌ریزی داشته‌اند. ضمن اینکه تیزر این برنامه از روز سه‌شنبه از همه شبکه‌های استانی پخش می‌شود و تا نیم ساعت قبل از شروع آن در روز چهارشنبه به دفعات تکرار خواهد شد.


استفاده از المان‌ها و ویژگی‌های منحصر هر یک از مراکز استانی برای اجرای برنامه، تصویربرداری هوایی و حضور مداحان و شاعران شاخص هر استان در برنامه ویژه نیمه شعبان، از دیگر تمهیداتی است که برای این منظور اندیشیده شده است ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم برای پخش ویژه برنامه‌های استانی از شبکه‌های استانی هم صورت گرفته است.


گفتنی است مراکز خراسان رضوی، قم و فارس علاوه بر این اقدامات، پخش زنده مراسم جشن نیمه شعبان را که بدون حضور جمعیت در حرم‌های مطهر رضوی، فاطمه معصومه(س)، شاه چراغ و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود در دستور کار قرار داده‌اند.




نظرات کاربران